Bij het Transport & Logistiek Evolutie Centrum haalt u het
getuigschrift voor de Vakbekwaamheid Vervoer. TLEC heeft jarenlange
ervaring in het opleiden van chauffeurs naar transportondernemers. Wanneer u een lang
gekoesterde droom heeft om uw eigen onderneming te starten, helpen zij u deze
waar te maken. TLEC stelt zichzelf tot doel dat u slaagt voor het examen en de
leerstof praktisch toe kunt passen waarvoor u bij TLEC de begeleiding volgt. U
hoort het al: TLEC is de ideale partner in de vervoerswereld.
Als het
gaat om het behalen van het getuigschrift Vakbekwaamheid in het Vervoer
kunt u nergens beter terecht dan bij de specialisten van het TLEC. Het zal u
goed doen om te horen dat zij samenwerken met kleine organisaties die ieder hun
eigen kernwaarde hebben. Zo zijn ze groot geworden door klein te blijven. Zij
bieden klanten flexibiliteit en een brede inzetbaarheid. TLEC helpt u met
de juiste bagage uw bedrijf uit te bouwen.
Wilt u precies weten hoe u via
TLEC uw vakdiploma vervoer behaalt? Kijk dan eens verder op de website www.tlec.nl en ontdek wat
wij allemaal voor u kunnen betekenen.
Bij TLEC haal je het ondernemersdiploma of vakdiploma voor het beroepsvervoer flexibel en zeker.
DE VAKBEKWAAMHEID IS AAN TE TONEN DOOR HET KUNNEN OVERLEGGEN VAN HET ZOGENAAMD GETUIGSCHRIFT BEROEPSGOEDERENVERVOER, WAARVOOR WIJ DE CURSUS ORGANISEREN. EN HET EXAMEN DOET BIJ CCV
Gaat de vergunningsplicht van 500 kg laadvermogen naar 0 kg laadvermogen in Nederland. In het sociaal akkoord 2013 heeft men dit opgenomen en aan de regering aangeboden. Dit zou dan gaan betekenen dat niet alleen de transportondernemer een vergunning nodig heeft, maar ook de koeriersbedrijven. Het kan dus verstandig zijn om nu al te zorgen voor je vakbekwaamheid transport ondernemer diploma.
De Stichting van de Arbeid is van mening dat verdere liberalisering van de Europese transportmarkt op dit moment ongewenst is en dat de Nederlandse regering dit in het kader van overleg over de cabotagewetgeving zou moeten betrekken. Er is een eenduidige interpretatie nodig van alle voor de transportsector relevante wet- en regelgeving, waaronder de cabotagewetgeving. De Stichting vraagt het kabinet de volgende punten te realiseren:
Om de naleving en handhaving van de specifiek voor de transportsector gel- den wet- en regelgeving te bevorderen, wordt de samenwerking tussen alle betrokken inspectiediensten, alsmede de Landelijke Eenheid van de Nationale Politie versterkt.
Bij de aanpak van schijnzelfstandigheid wordt de werkingssfeer van de Wet Wegvervoer Goederen (WWG) uitgebreid, waarbij het laadvermogen dat bepalend is voor de noodzaak van een vergunning wordt verlaagd van 500 naar 0 kg.
De Stichting van de Arbeid dringt aan op afspraken over minimale voorwaar- den waaraan uitzendbureaus moeten voldoen en waarop zij worden getoetst voorr de afgifte van een aanwijzingsbeschikking in het kader van de Wet Wegvervoer Goederen.